话俾你知

我咩时可以作滴我自己中意嘅事啊?我好想做好多嘢,不过已咖都冇时间。。。。
– 我中意写blog,因为可以表达我自己对戏,社会,书,同埋做人嘅看法。 如果可以,我想写一本书,小说,写实都得。。。 可能已咖我冇各个天份, 我嘅写作能力係有限的。。。 不过如果有时间多练习写作,又未尝不可。。我经常会唸到写呢滴,写嗰滴。。。都冇时间。。。
– 我中意唱歌, 我知我冇可能成为一个歌星,1.我嘅唱功好唔掂; 2.公众人物嘅生活太复杂。我仅係想唱比自己听嗻嘛
– 我中意学习唔同嘅语言, 好似已咖咁。。。 我知。。。好冇厘头。。。一半国语,一半粤语。。。唔知大家睇唔睇嘅明。。。
– 我中意画油画。。。其实从来都冇画过, 不过好想学嘎
– 我中意。。。
 
短短几句话,花咗好久。。。唔浪费时间咯。。。总有好多事等我做。。。。
 
p.s. 睇完古惑仔6.。。。。 想写几句嘅。。。 冇时间啊。。。
About m0untainmist

I'm awesome ;-) j/k...
This entry was posted in Chinese, ramblings. Bookmark the permalink.

One Response to 话俾你知

  1. Bella says:

    读起来累啊…

Leave a Reply

